.

Αρμοδιότητα της Β' Εφορείας Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων είναι να προβάλει τα ευρήματα που έρχονται στο φως στις περιοχές ευθύνης της.

Πώς εξηγείται η κραυγαλέα αδιαφορία της κεντρικής και τοπικής εξουσίας προς την κομποστοποίηση και ανακύκλωση με διαλογή στην πηγή;
Πρόκειται για μια λύση σχετικά φθηνή, που δεν έχει μεγάλο περιθώριο κέρδους για τους εργολάβους των σκουπιδιών και στηρίζεται στη συμμετοχή του κόσμου.

Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

Διευκρινήσεις του κ. Κυριάκου Γκίκα.

Αγαπητοί Φίλοι,


Σας ευχαριστώ και ‘γω από πλευράς μου αγαπητέ Κύριε Μπούρμπο για τις διευκρινίσεις σας.
Ζητώ ταπεινά συγνώμη το γεγονός ότι γίνεστε παραλήπτης των ενοχλητικών μου e-mails. Φανταστείτε όμως, πως ένοιωσα και ‘γώ από πλευράς μου όταν πληροφορούμε ότι η οικογένεια Γκίκα πουλάει τον αγώνα του ΧΥΤΑ. Είμαι πολύ υπερήφανος για την οικογένεια μου και από τις ρίζες από τις οποίες κατάγομαι, επιτρέψτε μου όμως, ποτέ μα ποτέ δεν θα δεχτώ έναν τέτοιο ισχυρισμό.
Όμως για τον κόσμο που δεν γνωρίζει είναι σκόπιμο από πλευράς μου να κάνω και γώ μια ανασκόπηση των πεπραγμένων και να πάψω στη συνεχεία να γίνομαι ενοχλητικός.
Το επίμαχο ακίνητο που συζητάμε έχει την έκταση των 205 στρεμμάτων , βάση συμβολαίου. Ο πατέρας μου, Γκίκας Αδαμάντιος κατέχει το 1/20 των στρεμμάτων αυτών(Δασική και καθαρή έκταση) .Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι καθαρά όλα τα στρέμματα, πρέπει να γίνει αίτηση στο Δασαρχείο ,και να περάσουμε από κάποιες επιτροπές, και ότι αποφασίσει το Δασαρχείο στο Καπανδρίτι. Δεν θα σταθώ σε σχετικές αιτήσεις που έχουνε γίνει, όλα αυτά τα στοιχεία τα έχετε μπορείτε να τα δημοσιεύσετε. Εύλογα καταλαβαίνετε ότι όταν μιλάμε για το ακίνητο του Αδαμάντιου Γκίκα και κατ’ επέκταση το ακίνητο το δικό μου, μιλάμε για το 1/20 του συνόλου. Επομένως , η οποιαδήποτε απόφαση για νομική μας εκπροσώπηση, θα πρέπει να έχει την πλειοψηφία των κληρονόμων , ανεξάρτητα με το αν κάποιοι διαφωνούν ή συμφωνούν. Αυτό λέει η λογική.
Πληροφοριακά σας αναφέρω ότι λίγο μετά την εκλογική νίκη του κύριου Νικόλαου Κούκη , αρχές του 2007, η αδερφή μου είχε παραστεί σε Νομαρχιακή σύσκεψη στη Νομαρχία Αττικής με σκοπό να κάνει πρόταση για μερική δωρεά των ποσοστών του οικοπέδου μας στη Κοινότητα Γραμματικού. Δυστυχώς η σκέψη αυτή ποτέ δεν εκτελέστηκε από την Κοινότητα. (Ήθελε ο πατέρας μου να δωρίσει από το εξ’ αδιαιρέτου ποσοστό του, ένα μέρος του ποσοστού του στη Κοινότητα Γραμματικού). Για μένα αυτό θα ήταν κίνηση στρατηγικής. Δεν έγινε από την Κοινότητα, δεν στέκομαι.
Φυσικά καταλαβαίνετε ότι από μόνος του ένας ιδιώτης, με το μικρό ποσοστό ιδιοκτησίας του ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΗ ΑΔΥΝΑΤΟΝ να ανταπεξέλθει οικονομικά και να ξεκινήσει δικαστικό αγώνα, πόσο μάλιστα με το κράτος. Επίσης, όσο αφορά από τους Κληρονόμους Σταματίου Γκίκα, του προπάππου μου για το επίδικο ακίνητο, οι περισσότεροι δεν μένουν μόνιμα στο Γραμματικό.( Θέλετε αδιαφορούν, θέλετε δεν δίνουν δεκάρα, θέλετε ενδιαφέρονται για την αποζημίωση, δεν θα το σχολιάσω. Παρά το γεγονός ότι με πολλούς έχω τσακωθεί για αυτό το λόγο). Όταν κάποιος μένει εκτός Γραμματικού μόνιμα ή Αθήνα ή εκτός Αττικής, δυστυχώς αδιαφορεί. Φανταστείτε λοιπόν σε αυτό τον άνθρωπο να ζητήσεις χρήματα για αντίσταση. Εδώ λοιπόν έχει να κάνει η προνοητικότητα της εκάστοτε Κοινότητας.
Συνεχίζω, όταν ο εργολάβος μπήκε πρώτα στις 07/07/2009 στο επίδικο ακίνητο μας , ο πατέρας μου μαζί με τον κληρονόμο του Ευαγγέλου Γκίκα, προέβηκαν ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΥ, σε ασφαλιστικά μέτρα στο Ειρηνοδικείο Καπανδριτίου. Κύριε Μπούρμπο εσείς τα ξέρετε καλύτερα σαν ένας από τους Νομικούς που επιβληθήκατε την υπόθεση.
Δεν είναι απορίας άξιον που βρεθήκανε μόνο 2 κληρονόμοι ?? Συμφωνώ απόλυτα. Φοβήθηκαν, κιότεψαν, θέλουν την αποζημίωση ?? Ο χρόνος θα το δείξει…
Έτσι καταφέραμε να σταματήσουμε τον εργολάβο για 30 περίπου μέρες. Πλησίαζαν εθνικές εκλογές τότε, πάλι έπρεπε να κάναμε πράγματα σαν Κοινότητα. Αξίζει να σημειωθεί, ότι το καλοκαίρι του 2009 ο πατέρας μου και οι υπόλοιποι κληρονόμοι του Κυριάκου Γκίκα, του παππού μου, σας διαβεβαιώσαμε ότι θα αναλαμβάνατε την υπόθεση σαν εκπρόσωπος μας , θα κάνατε ότι μπορούσατε να σταματήσετε το ΧΥΤΑ, αν δεν τα καταφέρνατε θα παίρνατε το ποσοστό της αποζημίωσης που είχε συμφωνηθεί.
Μέχρι τότε όλα έβαιναν καλά, και οφείλω να ομολογήσω ότι όλοι ήμασταν ευχαριστημένοι. Στη συνεχεία τα πράγματα άλλαξαν όταν μας ενημερώσατε ότι δεν είστε γνώστης των δασικών θεμάτων και θα πρέπει να απευθυνθούμε σε άλλο δικηγόρο που συνεργαζότανε η Κοινότητα Γραμματικού. Επικοινωνήσαμε με το δικηγόρο και ο συγκεκριμένος δικηγόρος ήθελε όλους τους κληρονόμους για τη διεκπεραίωση των Δασικών θεμάτων, και πολύ σωστά μας είπε, αλλά δυστυχώς δεν τα βρήκαμε στην τιμή( Η αλήθεια είναι ότι δεν ήταν καθόλου ευκαταφρόνητο το ποσό) . Τίποτε δεν είναι τσάμπα στις μέρες μας.
Έπειτα έπιασαν οι πυρκαγιές του Αυγούστου, εγώ αν και είχα έρθει με άδεια από Αγγλία για τα πρώτα ασφαλιστικά μέτρα έπρεπε να επιστρέψω στην εργασία μου.
Σας έστειλα εξουσιοδότηση μου για παράσταση σε Δικαστήριο, συγκεκριμένα για την συζήτηση των ασφαλιστικών μέτρων νομής ενώπιον της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών το προηγούμενο έτος. Εκεί, αφού είχα έρθει σε ρήξη με τους συγγενείς μου, πείρα την απόφαση να πληρώσω από τη τσέπη μου Δικηγόρο για να προβεί σε ασφαλιστικά μέτρα ενώπιων της Εισαγγελίας Αθηνών. Αν, και ο δικηγόρος ήθελε όλους τους κληρονόμους, συμφώνησε να προβεί σε ασφαλίστηκα μέτρα για τους κληρονόμους Κυριάκου Γκίκα, αφού αυτούς μπορούσα να τους ελέγξω και να έκανα αυτό που έπρεπε. Σας ενημερώνω ότι ο δικηγόρος μου ήθελε την Συνεργασία σας, δηλαδή από κοινού να συνεργαστείτε για τα ασφαλίστηκα μέτρα. Απ΄όσο γνωρίζω αυτό δεν έγινε δεκτό από πλευράς σας, εγώ έκανα πίσω με το δικηγόρο μου και όλοι μαζί πήγαμε με το Δικηγόρο της Κοινότητας. Με εσάς.
Όποτε και ΄γω στη χρονική στιγμή αυτή σήκωσα τα χέρα ψηλά. Λέω άκρη δεν μπορώ να βγάλω,¨ότι και να κάνω είναι λάθος. Το απέναντι δέρας, οι άλλοι κληρονόμοι του επίδικου ακινήτου έκαναν επαφές, ‘όπως όφειλαν με άλλους δικηγόρους για να πάρουν προσφορές. Όπως και αποφάσισαν και δυστυχώς ή ευτυχώς έπρεπε και εμείς να πάμε με την πλειοψηφία. Αξίζει να σημειωθεί, ότι όλοι μα όλοι οι δικηγόροι θέλανε να αναλαμβάνουν όλο το ακίνητο, (και τα 205 στρέμματα), και όχι ποσοστά των ποσοστών των εξ αδιαιρέτων .
Παράλληλα, προσπαθώ με τον εξαίρετο φίλο και αδερφό Κύριο Δημήτρη Δαμάσκο, Μηχανολόγο Μηχανικό, να κάνουμε μία κίνηση με άλλη δικηγόρο.
Στη συνέχεια, έκτων υστέρων, πληροφορηθήκαμε ότι εκδικάζονταν η τιμή μονάδος. Εγώ προσωπικά δεν το γνώριζα, ούτε και η αδερφή μου.
Τελικά είναι έτσι ή δεν είναι τα πράγματα ?? Και επειδή με τα τηλέφωνα άκρη δεν έβγαλα, προτίμησα να επιλέξω την ενημέρωση με τα ηλεκτρονικά μηνύματα. Και όπως λέει και ο φίλος μου ο κύριος Πάγκαλος, τα γραπτά μένουν.
Αχ Παππούληδες από κεί πάνω ψηλά, ειλικρινά ήταν πολύ κακία κληρονομιά αυτή που μας έλαχε….Μα πάρα πολύ κακία !!!

Να είστε όλη καλά

Κυριάκος Γκίκας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου